Härligt!!

Igår eftermiddag när jag åkte hem från jobbet kände jag mig så upprymd.
Ni vet när man sitter och ler för sig själv och bara känner sig otroligt lycklig och glad!!
Jag åkte vägen över Händelö, och var bara tvungen att stanna och ta en bild, otroligt härligt väder!!



På kvällen var vi i Himmelstalundshallen och såg Vita Hästen vinna!!
Underbar stämning och pojkarna var helt inne i matchen och hejade och hejade, så himla kul att se!!
Även om jag själv inte är så jätteintresserad av sport, så ligger mitt nöje i att få se Lucas och Theos engagemang och höra Kimmens och deras konversation om matchen. Hihi, dom pratar om regler och situationer jag inte har en aning om, så söta...<3



Ikväll är det fest!!
Jag, syster och våran underbara vän (och även min kollega...:-) Linda ska träffas hos syrran för vidare färd mot en fest som ordnas för alla "Coop:are"!!
Ska bli så himla kul, och det är verkligen något som jag har sett fram emot länge...:-)

Näähä, nu är det dags för frukost.
Tvättmaskinen är igång och första koppen för dagen är redan i magen...:-)

Önskar er en toppenhelg!!

Kommentarer
Postat av: Monka

Ska bli jätte kul att träffa er tjejer!!!!

2013-03-09 @ 12:38:26
URL: http://alltommycket.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0