3-rätters.

Igår när vi var hos syrran i Smedby var det 3-rätters på menyn.
Anna fixade för- och efterrätt och jag stod för varmrätten.
 
Förrätten, kräft- och räksoppa, är helt outstanding.
Anna har gjort den förut och jag bara älskar´n.
Ska försöka komma ihåg att skriva receptet här...:-)
 
 
Det blev ganska sent, som vanligt....:-)
Nathalie somnade i soffan, så jag fick bära in och bädda ner henne i hennes fina rum.
Åh, det är bland det bästa som finns, att få bädda ner och stoppa om, mysigt!!
 
***
I förmiddags var det dags för Theos första fotbollsträning för i år.
Han var överlycklig och var ombytt och klar flera timmar innan vi skulle åka.
 
Jag var som en isbit efter 1 1/2 timme i ERA-hallen, så efter lunchen la jag mig i soffan under en filt och sov en stund, underbart...:-)
 
Nu är Lucas och Kimmen i stan.
Lucas skulle först få följa med Kimmen och träna, sen skulle dom till dansen.
Jag och lilleman styr och ställer här hemma, vi ska alldeles strax förbereda kvällsmaten så den är fixad och klar när jag kommer hem från träningen.
 
Önskar er en härlig söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh vad mysigt!
Den soppan vill jag gärna ha recept på :-)
P & K

2013-03-04 @ 08:21:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0