Vilken dag...

Nu är jag hemma, efter en heldag i stan.
Tanken från början var att åka in till stan på morgonen, vilket jag gjorde, och fixa lite grejer och flytta alla saker från salongen.
Innan jag började med packningen tog jag en mysfika med älskade syster på stan. Hur länge sen som helst vi satt i lugn och ro och bara tog en fika, pratade om allt och lite till, precis så som bara syrran och jag kan göra...<3
Efter det gick jag tillbaka till salongen för att packa, städa, rensa. Det kändes lite vemodigt när det var dags att plocka in allt i bilen...
Kimmen kom och hjälpte mig.
Han hade lämnat pojkarna hos mormor och morfar .
Han hade även bokat bord på en mongolisk restaurang, köpt en jättefin bukett med massor med röda rosor (som stod på bordet när vi kom) och köpt biobiljetter till "Mammas pojkar", det var bara att hänga med.
Det var så himla mysigt, kändes nästan som i början, när man var lite blyga för varann...hihi :-)
Efter bion åkte jag och hämtade pojkarna, medans Kimmen åkte hem i förväg med alla grejer.
Det var inburet och klart när jag kom hem, får man säga att man känner sig lite bortskämd...;-)
Nu är jag så trött, så trött, det är dags att göra iordning sig för natten.
Jag lär somna ovaggad ikväll...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0