Sjuka...

Maginfluensan härjar här i huset...:-(
I torsdags kväll kräktes Theo, igårkväll kräktes Lucas och idag är det Kimmens tur.
Han har dock inte kräkts än, men han har feber, och det känns som spyan inte är långt borta...stackarn...:-(
 
Själv känner jag mig "skaplig", det är inte lätt att INTE må illa när man tycker hela huset är en stor magbacill...
Vitpepparkorn-påsen är min bästa vän i såna här dagar, vi får ser hur länge jag klarar mig...:-/
 
Idag  kom iallafall jag och pojkarna iväg en sväng.
Vi gick bort till skridskobanan i Hyttan och lekte av oss lite.
Så skönt att komma iväg, få andas in frisk och härlig luft!!
 
Pojkarna älskar att åka skridskor.
Dom är så söta när dom åker omkring med sina klubbor och puckar...:-)
Själv fick jag agera "målis", vilket resulterade i ett X antal puckar på smalbenen...ajaj, INTE skönt!!
(...men vad gör man inte för barnen...hihi...;-)
Efter att ha åkt några timmar var det dags att bege sig hemåt.
För min del var det dags för veckans zumba-pass, som kändes lite extra tungt idag...:-(
Brist på sömn, eller om jag har nått skit i kroppen, det är sånt som visar sig...:-/
 
Trevlig söndagskväll till Er!!
Nu väntar duschen och sängen...
*SNARK*

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ni får krya på er!

2013-02-25 @ 07:46:38
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

huu! krya krya!

2013-02-25 @ 07:50:08
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Cattis

Usch ja, vi har haft samma. Jack och jag, de andra har klarat sig.
Hoppas du med gjorde det!
Kram

2013-02-26 @ 17:35:23
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0