Samma färg...

...fast med lite olika glitter...

Här har jag använt mig av Luxios "Tease".
En varm och härlig rosa/korall färg.





Idag är jag ledig.
Hade tänkt mig några soliga timmar i solstolen på altanen, men det verkar det inte att bli.
Blåser för kallt och pollenhalten är SKYHÖG!!
Stackars alla oss som är allergiska *...snyft, snörvel...*
Lucas är katastrof, tabletter, ögondroppar och nässpray är inte tillräckligt.
Han är i skolan nu, och jag hoppas det inte är alltför besvärligt för honom...:-(

I eftermiddag far vi dock in till stan.
Badhuset ska besökas, sen ska Lucas på "klätterkalas" hos en kompis.
Vi andra passar på att mysa hemma hos mamma och pappa under tiden...:-)
Skönt!!



Kommentarer
Postat av: NailsBy Dolly

tack så mkt gumman :)



gör du oxå naglar?

2012-05-05 @ 23:55:09
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0