Söndag.

Efter en lååång sovmorgon är vi nu påväg in till stan för att hämta våra pojkar!!
Tänk, i vardagen känner man att det skulle vara skönt med "egentid" ibland bara Kimmen och jag, och sen när man verkligen har det så saknar man barnen direkt!!
Jag känner mig tom och rastlös när inte dom är hemma, härligt att snart få träffa dom igen...:-)
Efter det ska vi till Sörping och äta på restaurang med svägerskan och svärföräldrarna!
Ska bli himla mysigt och gott....:-)

Önskar Er en bra söndag alla fina!!


Kommentarer
Postat av: Lisa Lövgren

Hej Marie!

Jag har helt glömt bort att maila, förlåt!

Visst kan jag hjälpa dig med bloggdesign...

Maila mig vad du har för önskemål!



Kram //Lisa

2012-04-01 @ 14:39:26
URL: http://lisalovgrens.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jag håller med, visst är det väl lustigt?! T.ex. när man har varit på fest och barnen sover hos mamma. I stället för att ta det lugnt, kolla på tv och bara mysa så är jag där och hämtar dom typ vid nio på morgonen. Så konstigt egentligen...

Vi borde ha mer barnvakt än vi har i dag, det är så nyttigt för barnen också. Och mysigt för alla parter att få längta efter varandra.

Jag har längtat efter dig och ser fram emot i morgon!! =)



Puss o Kram

2012-04-01 @ 19:22:33
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0