80-talet, 80-talet...

...va kunde gå snett, va kunde gå galet!!!
Herreguuuud vilket party det var igår, så himla kul!!
Fullt ös från början till slut, jag d ä c k a d e typ i taxin därifrån så sjukt trött jag var (..och kanske en anings onykter också...hahaha...;-)
Alla var vrålsnygga och sjukt på G!!
Tack älskade Linda för igår, jag är så stolt över alla "mina" tjejer...:-)



Nu blir det räkor framför tv:n med sambon!!
Jag har haft en underbar Mors Dag med frukost hos bästa syster, fika hos svärisarna, god mat hos mamma och pappa och fin present av pojkarna!!

Jag är så glad över denna helg!!
Den bästa på länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja shit vilket partypartaj det blev !!

Jag hade så grymt kul !

Fasen att vi inte ses oftare vi bästaste vänner :)

Stor kram

2011-05-30 @ 20:23:25
Postat av: Cattis

Ha ha...vad snyyyyygga ni var :-)

Ser ut att ha varit en riktig brakfest, gud så roligt!!!



Kram

2011-05-30 @ 21:10:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0