Nyklippt.

Idag fixade jag frillan på Theo...

Innan jag klippte honom frågade jag som vanligt hur han ville ha det.
-"Jag vill ha som Zlatan, en sån där rulle i nacken...!"
När jag förklarade att "rullen" i nacken var lockar, så sa han:
-"Jaha, ok!! Då får jag väl ta lockigt då...!"

Haha, lilla plutten!!
Det kan jag tyvärr inte fixa...:-)
Nää, det fick bli den gamla vanliga Cristiano Ronaldo-frillan, och Theo blev helnöjd...:-)

När Lucas kom hem från skolan ville han också klippa sig...

Men det blir nog inte idag, jag tycker han är så fin med sitt lilla självfall...:-)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar Tack själv. super trevligt, och gott =)



Så fin han blev i håret. Wilmer behöver nog också klippa sig igen. Det växer ju som tusan på honom...



kramar

2011-03-10 @ 20:45:59
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Mamma

Gu, va fina de är!! Längtar efter måndag då vi ska träffas. Kram mamma/mormor

2011-03-11 @ 08:39:09
Postat av: Pappa

Min lilla cristiano ronaldo =)

2011-03-12 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0