Gokväll.

Vad sägs om ett litet inlägg, ett vanligt hederligt inlägg om min vardag, det var ju ett tag sen...:-)
Som hos dom allra flesta har det varit full fart den senaste tiden.
En födelsedag, en julafton och en juldag har vi firat, och däremellan jobb, jobb, jobb.
Jag jobbar jämt känns det som, men jag är nöjd!!
Jag är nöjd över vad jag åstadkommit, jag är nöjd över min arbetssituation och jag är nöjd över att ha möjligheten att kunna kombinera mina båda jobb, så jag ska inte klaga!!
Sen är det såklart andra saker jag också gärna skulle vilja hinna med.
Jag försöker att exponera tiden lite bättre, men det finns inte så många luckor i schema som jag skulle vilja, det blir nog bättre med tiden...;-)
Och så är det en sak till som jag har lite ångest över, och det är att JULEN ÄR SLUT...:-(
Jag har inte haft någon direkt julkänsla i år, och det känns jättetrist.
Men vi har ju nyårsafton kvar att se fram emot, och det längtar jag verkligen till!!
Vi ska i vanlig ordning fira ihop med min syster, hennes familj och några vänner, och det ska bli riktigt mysigt...:-)
Bjuder på några bilder...
Lucas 8-års-dag...
Julafton hemma i Krokek...
...och juldagen hos fina svägerskan i "Sörping"...
Nu är det dags att lägga sig.
Imorgon väntar en ny arbetsdag...:-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad trevligt med ett inlägg!!!



Tack för senast också, för pratstund och fina naglar :). Hittade en blus på rean på Vero Moda som matchar lacket, så den ska jag nog ha på lördag!



Puss o Kram

2011-12-29 @ 09:47:57
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0