1 september.

Nu är vi inne i höstmånaderna.
Inte mig emot, jag älskar HÖSTEN!!
Vad jag däremot inte älskar är dessa förkylningar som kommer med denna kallare årstid.
Själv har jag fått en stickade irriterande känsla i halsen, kan det vara min tur att bli sjuk nu månne...

Jag har ialllafall tackat ja till några extratimmar på jobbet idag, så jag ska snart åka dit.
Kimmen är hemma med pojkarna, men imorgon får dom gå till skolan/förskolan igen.
Nu börjar dom bli rastlösa här hemma, och det ser jag som ett friskhetstecken...;-)


Och just det ja, ni som undrar hur det gick för mig igår...!!
Knölen på handleden tömdes på ledvätska.
Dock fick han bara ut halva innehållet så knölen är fortfarande stor, om än lite mjukare...:-/
Läkaren tyckte att en operation inte är nödvändig i dagsläget, jag ska höra av mig om jag får besvär igen.
Jag är så sjukt trött på denna knöl, det är så missprydande och jag skäms faktiskt ibland när jag står i kassan på jobbet. Det känns som folk bara stirrar och undrar vad det är för äcklig knöl jag har där på handleden...löjligt av mig kanske att känna så, men jag tycker faktiskt det är jobbigt!!
Jaja...det finns ju långärmat och armband...det får bli min grej helt enkelt!!

Tandläkaren då...
Ett litet hål hittades, och det ska lagas på fredag.
Besviken igen...:-(
Dock blev undersökningen väldigt billig...190:-
Jag hade visst något tandvårdsbidrag som jag ej hade nyttjat, så där drogs det av några hundra.
Tackar, tackar för det!!

Så, nu vet ni läget...;-)
Ha en bra dag mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Cattis

Skönt för dig, med tandläkaren. Det där tandvårdsbidraget är bra!

Knölen är ju mindre rolig, fast jag måste säga att jag inte tycker den syns förutom när du böjer handleden sådär som du gör på kortet nedan. Hoppas att den försvinner av sig självt snart. Om den nu kan det ?



Puss o Kram

2010-09-01 @ 12:19:43
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lotta

Inget kul med knölen jag hade en likadan fast mycket mindre och i handen. Jag fick en remiss till en privatläkare. Han sa att det bara var att operera bort den. Vilket inte behövdes göras för den försvann av sig själv, men konstigt att det är olika beroende vem man pratar med. Hoppas att det löser sig iallafall.

Kram

2010-09-01 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0