Robin.

Igår blev det inte mycket blogga av!!
Jag tog en välbehövlig sovmorgon, och sen bar det iväg in till stan och Busfabriken där Robin hade sitt 7-års-kalas!!
Min älskade fina Robin, han var så nöjd där han satt i StarWars-rummet med alla sina kompisar och åt mat och öppnade presenter.
Vi föräldrar som var där satt utanför kalasrummet och drack kaffe, lite lagom aktivitet för mig sådär "dagen efter"...:-/

På eftermiddagen följde vi med syster med familj hem till Smedby.
Där blev det ännu mera kalas med stort fikabord med glass- och marängtårta och mycket annat.
Riktigt mumsigt är det ju, och på kalas får man äta sånt.
Annat är det idag.
Nu är det dags att hålla igen lite igen.
Jag är precis hemkommen från gymmet.
Det är så skönt att gå iväg på förmiddagen och träna så man har det gjort sen.
Inte för att jag tycker det är tråkigt på något sätt, men man får en skön känsla i kroppen resten av dagen.


Nu ska jag snart fixa lunch.
Det blir den traditionella höstgrytan idag, det var länge sen vi hade den nu, Mmm...magen börjar redan att kurra!!


Finaste 7-åringen, våran Robin!!
(Bilden är lånad ifrån syster, hoppas det var ok Anna...hihi)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar Tack va gullig du är =)



Ja, men de är lite kul att göra naglarna lite annorlunda.

Jag tänkte föresten, på tal om naglar. Hon som du går till. Gör hon bara gelé eller har hon andra typer av material också?



Kram

2010-11-01 @ 13:49:13
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0