Fastfrusen.

När Kimmen skulle åka iväg i morse med "min" bil kom han inte många meter.
Handbromsen hade fryst fast, och det var tvärnit...!!

Fort som F**N fick han skrapa rutorna på nästa bil och brassa iväg.
Kvar står alltså jag, som också ska in till stan...
Hmm....jag hoppas solen har hjälpt mig lite tills det är dags för mig att dra.
Orka åka med handbromsen i hela vägen in till stan...(!)

Jag ska gå ut och försöka få det att släppa...jag kanske kan dra en förlängningssladd och ta med mig hårblåsen...?!
Haha...nää, givetvis inte...jag ska inte skämma ut mig för hela gatan genom att sitta där med hårblåsen mitt i kalla vinter.

Önska mig lycka till!!



Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: tack så mkt. Va gullig du är =)



Jag kan onsdag nästa vecka. Så en fika vore super trevligt. =) Hoppas det passar för Camilla också.



kram

2010-11-30 @ 10:14:17
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Cattis

Ha ha....åh nej liksom.

Som sagt, ni kanske skulle ta och införskaffa ett par förlängningssladdar och kupévärmare :-)



Puss o Kram

2010-11-30 @ 13:08:57
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: johan Andersson

hej ett tips till dig, dra inte åt handbromsen när det är kalt ut så slipper du att den fryser fast



hahaha anars går det så som idag hahahah

2010-11-30 @ 20:02:58
Postat av: Anna

Du var så vacker dag - som alltid.

Tack för lunchen! =)

Puss

2010-11-30 @ 21:46:26
URL: http://www.robinnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0