Årets första adventsfika.

Första advent idag, och jag fick chocken när jag vaknade imorse.
Va snö det hade kommit, herregud!!

Vi har skottat, skottat och skottat så jag är helt slut i kroppen.
En härlig känsla !!
Dels känner man sig nyttig för att man jobbat med kroppen, dels för all frisk luft man har fått i sig och dels för att det blev så fint på uppfarten.
Snyggt, rent och lättframkomligt, samtidigt som dom stora snöhögarna längst sidorna ger en klädsam inramning, mysigt!!
Jag skulle vilja att allt bara fick vara som det är precis nu, tänk vilken dröm...inte sant...?!


Theo fick tända första ljuset.
Med lite hjälp från mormor gick det kanon...

...även om det inte ser ut så på Theo precis...:-)

Fina Lucas!!
Så mysig i sitt ruffsigt hår...:-)

Just det jaa, stort tack för tipset om julgardinerna på Citygross Sandra!!
Theo var där och valde idag, så nu har han också tomtegardiner i rummet...:-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, det var så lite så!=)

Bara kul att kunna hjälpa till!

Vilken färg valde han då?=) Tyckte alla var fina, men fastnade mest för de svarta=)



Kram!

2010-11-29 @ 21:02:30
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0