Påskpromenad.

Det var inte riktigt lika skönt väder som det var förra året, men det var härligt ändå!!
Det är inte varje dag man promenerar i skogen med nära och kära och bara umgås...det måste jag bli bättre på!!

Jag kände mig så duktig som kom ihåg att ta med våran systemkamera för att fotografera massa fina bilder idag.
Tji fick jag när jag stod där i skogen och märkte att minneskortet satt kvar i datorn här hemma....vilken miss!!

Tur att man har en syrra som är fotogalen...;-)
Bilderna är lånade från henne...



Annas och min kusin Malin och hennes familj var här på besök från Norge.
Underbart kul att träffa dom, det blir inte så ofta tyvärr.
Även älskade mamma och pappa var med på promenaden.

Tack allihopa för en mysig stund.
Det gör vi om nästa år igen...;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0