Söndag.

Vilken bra dag det har varit idag!!
Haft en hel del planerat, men ändå så soft...:-)
Började med en uppfriskade promenad med min kära vän och kollega Linda...:-) En tur på ca 50 min som avslutades med en god latte hemma hos mig.
Efter det var det lunchdags, städning och matsedelsplanering.
Jag ser faktiskt fram emot att planera maten för veckan, skriva inköpslista och styra.
Så perfekt att ha allt hemma när man kommer hem från jobbet, så man direkt kan slänga ihop kvällens middag, kanon på alla sätt och en rutin jag inte vill gå ifrån...
Kl 14 var det dags för familjen att packa ner fika och skridskor och dra oss bort mot Hyttan. Klassträff med Lucas klass, mycket trevligt, och såå kul att se alla barnen åka skridskor, så himla duktiga.

Nu i skrivandets stund väntar jag på min älskade svägerska. Hon kommer och plockar upp mig, för vidare färd mot Zumban...
Wiee, dags att röra på höfterna...;-)

Önskar er en fortsatt trevlig söndag!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0