Hallå igen...:-)

Oj, va länge sen det var jag skrev här på bloggen känner jag.
Det har hänt en hel del sen sist.
Jag har fått ett nytt jobb på Stadium.
Jag har slutat som säljare på Din Sko och som nagelterapeut på Salong Håravenyn.
 
Jag har hittills bara varit en vecka på mitt nya jobb, men det känns så rätt, så rätt.
Jag känner mig lugn, har redan varvat ner efter ett hektiskt år som egen företagare och farit mellan två jobb.
Det har naturligtvis varit jättekul att ha fått gjort allt det där men det sliter mer än vad man tror...
 
Mitt "nya" liv innebär vanliga arbetstider, måndag till fredag.
Inga kvällar och inga helger.
För en rutinmänniska som jag är detta naturligtvis toppen.
 
Jag kanske rent av får mer tid till bloggen igen...:-)
 
Sist jag bloggade, på heltid eller hur jag ska uttrycka mig då inläggen haglade, jobbade jag halvtid och hade all tid i världen att samla ihop material till div inlägg.
Sen startade jag mitt företag, och då blev inläggen alltmer sällsynta, en och annan nagelbild då och då.
 
Nu är jag inne i en helt ny fas, med ett heltidsjobb, men ändå mycket fritid.
Kanske kommer jag lägga ut lite enkla goda recept som jag samlat på mig, helt enkelt fortsätta där allt började, skriva om min vardag i ren enkelhet...
 
Jaja, vi får se.
Nu kommer iallafall tiden att finnas igen om jag känner för det...:-)
 
 
Vad har Ni haft för Er??
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Hej vackra du!

ÄNTLIGEN säger jag. Har saknat dina blogginlägg.
Låter superbra att du hittat rätt. Det är så viktigt att finna det där lugnet och hitta en lösning som passar ens liv och person bäst.
Jag tror du gör ett kanonjobb där nere på STADIUM. Du får heja på mannen min... "HEEJ det är jag som är Marie" :))

Ja vi knegar på. Jag är på ICA här ute. Jobbar inte ens 50% men med obekväma tider funkar det. Är hemma med barnen och kliver iväg runt 15 till mitt jobb. Jobbar två helger på raken och är ledig två. Trivs kanon med det. Kan möta stora skolkillen på vardagar när han slutar och hinner göra bus med de små innan jobbet.
Vi bor radhuslivet och längtar efter att få åka ner till vårt Grekland i sommar....
Ja där har du min summering... =))

Ha det gött och ta hand om dig och dina kära.
KRAM KRAM

2013-01-14 @ 08:45:12
URL: http://blogg.mama.nu/treting/
Postat av: Ana Zagreb

Vilken fin tröja!

2013-01-14 @ 10:05:28
URL: http://coffeeandcake.blogg.se
Postat av: Cattis

Åh vad kul med ett inlägg.
Jag hoppas verkligen att du känner för att blogga lite igen!
Recept och annat som du bjussade på förr, skulle vara jättekul.
Hoppas vi kan ses snart!
Puss o kram

2013-01-14 @ 15:10:13
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Maria

Kul att du är tillbaka och grattis till ditt nya jobb! Vad är det du gör på stadium då? är du på lagret? Ser fram emot att läsa din blogg igen! MVH Maria

2013-01-16 @ 08:44:33
Postat av: Ida

Ååå vilken fin tröja Marie!!
Kram på`re

2013-01-20 @ 21:13:39
Postat av: Stina

Hoppas du har tid och lust att blogga igen. Jag kommer läsa :)

2013-01-22 @ 22:51:20
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Jätte kul om du börjar blogga mer igen :)
Vilken härlig kväll du och kimmen hade, Så himla gulligt med överraskningar!!

Hoppas du haft en mysig helg.
Kramar

2013-02-03 @ 10:18:18
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0