Påväg till skolan.

Det börjar bli viktigt hur man ser ut nu när man går till skolan, iallafall för den minsta i familjen.
-"Mamma, jag vet varför alla är kära i Pontus i min klass...det är för att han har jeans....!!"
Theo som aldrig annars vill ha jeans, har  börjat använda det igen.
Äntligen, om ni frågar om min åsikt...*fniss*!!

Långt hår vill dom ha också dom små liven!!
Jag som tycker det är så svårt att få det snyggt när det är på utväxt...:-/
Theo ville visst att jag skulle köpa hem vax, jag får nog ta och göra det.

Ha en fin dag mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - TÄVLA om valfria barnjeans från NAME IT

Svar: Ja trivs jätte bra faktiskt =) Kul med lite variation.



så söta de är killarna. Börjar bli stora nu =) Vax och grejer :)



Kramar

2012-05-03 @ 20:59:52
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Hanna

Så fina de är!

2012-05-04 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0