Första dagen på sommarlovet...

...hände något alldeles speciellt...
Lucas tog hål i örat...

Min fina pojke!!
Han är så stolt så han nästan spricker...hihi sötisen!!

Efter håltagningen, som förövrigt gjordes på bästa salongen i stan Håravenyn, åkte vi till tandläkaren för en liten kontroll.
Jättefina tänder och inga hål, så skönt!!
När jag berömde honom och sa hur duktig han är som har så fina tänder, tittade han på mig och sa:
-"Men mamma, egentligen är det ju du som är duktig eftersom det är du som borstar på mig".
Fina Lucas, så omtänksam...:-)

Nu ska jag stoppa killarna i badet.
En eftermiddags utelek sätter sina spår...;-)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hi hi, coola lilla killen. Så fint det blev!

2012-06-17 @ 20:08:46
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0