Älskade fina farmor.

Idag är en tung dag att vakna upp till.
Min älskade farmor somnade in igår.
Jag hann inte till sjukhuset, men jag var påväg.
Pappa och min faster höll henne i handen, hon var så lugn.

Vi satt länge hos henne, hon var så fin, så fin som hon alltid har varit.
Som en vaxdocka låg hon där, så fridfull.
Det kändes skönt att slippa se henne ha ont, men så ledsamt att inte få träffa henne mer.

Jag kommer sakna henne så mycket.
Jag kommer alltid minnas hennes goda mat, ljuvliga bakverk, hennes sätt att läsa böcker för oss när vi var små, hennes fina blomsterkransar till oss barnbarn som hon gjorde varje midsommar, hennes lugna trygga sätt med barnbarnsbarnen, jaa det finns så mycket att minnas.
Blir jag farmor någongång i framtiden så vill jag bli som hon.

Fina, fina farmor.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och mina tankar.
Sov gott.
Jag älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

<3

2012-06-10 @ 10:54:07
Postat av: Malin

Så ledsamt... Massa kramar!! <3

2012-06-10 @ 11:04:13
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: cajsa

Hej Mari!!

Sorgligt när nära o kära somnar in:(

Många kramar till dig o familjen<3

2012-06-10 @ 20:52:14
Postat av: Cattis

2012-06-11 @ 21:51:03
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar. tack snälla gumman.



Åh, ja vet inte vad jag ska skriva. Det är verkligen så himla tråkigt när nära o kära lämnar oss. Men man får verkligen försöka se tillbaka på alla fina minnen, och du verkar ju ha en hel del av det, så när den största sorgen har lagt sig, så hoppas jag du kan glädjas åt allt fint ni fått uppleva tillsammans.



Stor kram

2012-06-12 @ 08:02:39
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Fia

Åh Marie! Känner med er, hon var så fin er farmor!

Kramar, Fia

2012-06-13 @ 01:34:28
Postat av: Hanna

Åh, Marie så sorgligt!

Kramar till er alla

2012-06-15 @ 12:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0