..så var den här jobbhelgen till ända. Nu ...

imag0348-1-1 (MMS)

..så var den här jobbhelgen till ända. Nu har jag två veckor kvar innan jag stämplar ut SEMESTER!! Det ska bli så skönt att få njuta av sommaren, ledigheten och göra massor med roliga grejer med familjen. Pojkarna har skrivit en "önskelista" på saker dom allra helst vill göra. Jag kan säga att vi lär inte bli sysslolösa iallafall..hihi :-) Nä, dags att gå ut och vattna innan det är dags att lägga sig. Sönerna och sambon tittar på matchen, dom lär jag inte få i säng innan den är slut. Lucas och Theo jublar över Spaniens mål, medans Kimmen sitter i soffan och gnager på naglarna och är inte alls lika nöjd....hihi!! Det är lite roligt att beskåda dom båda "lägren", spännande att se vilka som vinner...:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0