Nyårsafton 2011

Här kommer bilder från våran nyårsafton i Smedby tillsammans med älskade familj och vänner...



Vi hade en underbar kväll.
Mycket bra musik, nostalgikväll i musikens tecken kan man nästa sammanfatta nyårsafton det här året.
Älskar´t!!

Nu sitter jag här och funderar på vad 2012 kommer att bjuda på.
Jag kommer såklart att jobba järnet med mitt företag, Kimmen blir färdig elektriker, barnen växer och utvecklas, Theo börjar 1:an och Lucas 3:an, huset kommer få ett lyft i sommar...
Jaa, det kommer onekligen hända grejer 2012!!


Kommentarer
Postat av: Camilla Stjärne

Ser ut som ni hade en toppen kväll! :)

Vad spännande med huset..! Nu blir jag nyfiken, vad ska ni göra? :)

Är du hemma nån kväll i veckan? Tänkte att det var dags att kila ner på en kaffe. Kramis

2012-01-02 @ 11:38:23
Postat av: Cattis

Mmmm....vilken meny!!

Ett recept på den där kräftsoppan vore inte fel :)



Jaa...man är ju nyfiken på vad 2012 har att bjuda på...för egen del hoppas jag ju på ett jobb.



Puss & Kram

2012-01-04 @ 09:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0