Eld.

Fullt ös där inne i kaminen!!
Vilken värme, jag älskar't...<3

Nu vill jag bara ligga i soffan och slappa, jag är så mätt efter allt jag har vräkt i mig idag....blääää ;-/
Jag har nog aldrig känt mig såhär onyttig som jag gör nu efter jul- och nyårshelgen.
Träning och nyttigheter....vad är det....?!

Nä, jag måste ta tag i det där, så tänker jag alltid på kvällen när man har "dåligt samvete" för att man inte har tränat, för att man ätit onyttigt osv...
Sen på morgonen dan efter har man glömt det, och då är det på't igen....känner ni igen er eller är det bara jag som är såhär skum...?!

Nä, dags att lägga ifrån sig luren.
Vi hörs imorgon!!
Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0