Vi hade en härlig dag på High Chaparall ig...

imag0937-1 (MMS)

Vi hade en härlig dag på High Chaparall igår!! Vädret var på våran sida hela tiden, det var soligt, varmt och skönt..:-) Shower, tågresa, tjurridning, cowboys och indianer var lite av det vi fick uppleva!! Jag kan verkligen rekommendera att åka dit!! Idag är sista lediga dagen innan skolan/jobbet drar igång!! Theo väckte mig inatt, snorig och hostig, och jag själv gick och la mig hängig och med ont i halsen...:-( Det får bli en lugn dag idag..


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Marie!

Jag undrar hur man får tag i dig för att boka en tid för naglar? Har du börjat jobba igen efter semestern? Mvh Therese

2012-08-21 @ 07:27:31
Postat av: erika

Åh så roligt ! :)

2012-08-21 @ 08:16:55
URL: http://erikasofies.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Therese!!

Ja, nu har jag börjat jobba igen...:-)

Lättast att få tag i mig är att ringa/sms:a min jobbmobil, 0739-645994, och boka en tid.

Välkommen!!

2012-08-21 @ 21:40:21
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0