..så bränner vi av med dom sista semesterd...

imag0826-1 (MMS)

..så bränner vi av med dom sista semesterdagarna för den här sommaren. Det har varit en underbar semester, jag är väldigt nöjd!! Vi har varit iväg på massor med roliga saker, samtidigt som vi har fått det så fint här hemma...härligt..:-) Nu är jag sugen på att kicka igång hösten, med allt vad det innebär. Två förväntansfulla skolpojkar har jag här, och idag ska vi åka in till stan och se om vi kan hitta några fina kläder och skor till skolstarten på måndag. Ikväll tror jag vi besöker RixFM-festivalen, det skulle vara superkul att låta Lucas och Theo få se sina idoler på scenen...:-) Morgondagen har jag mina funderingar över, hmmm....vi får se vad det blir av det..:-) Lördag drar vi iväg på en liten tripp och söndag är nog förberedelsernas dag. Jaa, jag tror nog jag får dom här dagarna att gå. På återseende...:-)


Kommentarer
Postat av: william

härligt att du är nöjd:D



Och säg gärna vad du tycker om min Nya Skjorta som jag har köpt:D

2012-08-16 @ 09:06:10
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: erika

hoppas du har haft en underbar sommar :) !

2012-08-18 @ 21:06:17
URL: http://erikasofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0