Idag har mamma, jag och pojkarna haft en u...

imag0772-2-1 (MMS)

Idag har mamma, jag och pojkarna haft en utflyktsdag!! Gamla Linköping och "Fenomenmagasinet" blev vårat första mål. Jätteroligt att få upptäcka allt spännande därinne, vissa saker kommer jag så väl ihåg från när jag själv var liten. Efter lite strosande i den vackra miljön avslutade vi Gamla Linköping med ett besök i "Cloettabutiken", och där gick vi ju inte ifrån tomhänta...hmm...;-/ På hemvägen letade vi oss fram till "Brådtom" sluss. Där tog vi en fika i solen utanför det lilla mysiga caféet. Efter det tog vi slingriga grusvägar och härlig landsväg hem, mätta och trötta. Lucas fick sova över hos mormor och morfar, och Theo och jag drog oss hemåt. Det har varit en strålande fin dag!! Tack bästa mamma för sällskapet..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0