Storm.

Det blev ingen morgonpromenad med fina Sandra idag, det blåser alldeles för mycket...:-(
Vi får satsa på nästa vecka istället.

Förövrigt kanske det var lika bra, för jag har dragit i tån nått så förjordat!!
Den är alldeles blå!!
Det hände igårkväll så jag har knappt sovit något inatt.
Hmm...bruten kanske...nä jag tror inte det.
Med tvång och smärta kan jag röra på den, och skulle den vara bruten skulle väl inte det gå...eller??

Jag får ta och leta fram stora utgångna boots som jag kan få i min stackars fot i.
För det är knappast väder för att plocka fram sommarsandalerna igen...:-/

Kommentarer
Postat av: Cattis

Men jösses amalia, stackars dig!

Det gör ju sååå ont att slå i tån, eller få nageltrång eller liknande. Och man brukar vara extra duktig att slå i den lite till efteråt, typ i varje tröskel man har...ha ha.



Hoppas det går över fort, annars får du kanske ringa och höra.



P & K

2011-09-14 @ 10:40:34
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

så trist när det blåser en massa!

2011-09-14 @ 11:31:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0