Salong Håravenyn!!

Idag öppnas portarna till salongen!!
Tänk att 1 september äntligen är här!!

Jag ska alldeles strax åka förbi och säga hej.
Jag är såå nyfiken på hur salongen ser ut och hur min plats kommer bli o s v.

Hemsidan kom upp idag också, den hittar Ni här...




Jag är förövrigt hemkommen från en skön promenad med Sandra och hennes juvel Joline.
Så himla liten och söta liten tjeja, kul att ha sett henne "live"...:-)

Älskar promenader, underbart!!

Nä, nu måste jag dra om jag ska hinna allt innan jobbet.
Ikväll ska jag hem till syrran, mys!!




Skjorta - Gina Tricot, Byxor - JC, Boots - Din Sko, Väska och halsband - KappAhl.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Så himla himla roligt!!

Fin hemsida också, med fin bild på dig.



Ha det så kul hos syrran sen.



P & K

2011-09-01 @ 11:42:30
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Jenny F

Grattis till premiären såklart!!

Spännande att få dra igång sen förstår jag... =)



Väskan, skorna, halsbandet...klockan!! Snygg du är Marie!



Kram kram

2011-09-02 @ 10:44:28
URL: http://forell.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0