Leo.

Leggings, tunika och mjuka sköna boots, så min onda lilla tå ska få ordentligt med plats, är min outfit idag!!
Myskläder att gå runt i en rugg-dag som denna...


Jag skrev en lång lista på saker som jag skulle fixa idag innan jobbet, och jag har bockat av allt förutom en sak...dammsuga...:-/
Det får jag göra en annan dag i livet känner jag.

Föräldramöte ikväll, första i Theos klass.
Eftersom jag jobbar ska Kimmen gå, buhuuu jag vill oxå!!
Theo berättade för mig om en tjej i hans klass som är "så himla vacker" om jag ska uttrycka mig som Theo.
-"...för vet du mamma, varje morgon när hon kommer till skolan har hon en blomma i håret"!!

Hihi, jag tycker det är så himla gulligt att han har lagt märke till det...:-)



Tunika - Cubus, Leggings - H&M, Boots - Din Sko

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihi... Han är en riktig liten tjej-tjusare våran lille Theo.... precis som sin bror.... :-)

Puss.

2011-09-14 @ 20:55:53
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Cattis

ÅH, Bra Marie. Måste börja göra "Att göra" listor igen. Fasen vad man blir effektiv då! Gjorde alltid det förut, förstår inte varför jag slutade faktiskt...

Även om det bara gäller olika moment av städning så går det sååå mycket fortare då.



Är det bättre med tån i dag förresten?



P & K

2011-09-14 @ 21:39:05
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

men gud vilken söt kommentar.. lilla tjejtjusaren =)



kram

2011-09-14 @ 22:19:10
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0