Hej!!

Nu är jag hemkommen efter ytterligare en händelserik dag på utbildningen + gelé på mina naglar...Wiee!!
Vi fick prova den nya gelén som jag berättade om igår och jag är helt såld, den är fantastisk!!

Vi kommer att kunna köpa den nästa vecka tror jag, och då kommer jag stå först i kön...hihi :-)

Visst är det fint!!
Ser ut som ett vanligt nagellack, bara det att det är härdat i lampa så det sitter betydligt bättre!!

Nu måste jag upp till köket och duka fram middagen.
Ugnspannkaka med lingonsylt blir det idag, mums....magen kurrar!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, det där låter ju som något för mig. Som egentligen inte behöver hjälp med längden på naglarna utan mer kvalitén och att lacken sitter längre.

Kommer det ta kortare tid än vanliga gelén att applicera eller?

Hi hi...nyfiken i en strut ;-)



Puss

2011-09-20 @ 20:13:40
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0