Hallen.

Igår gick det i ett när jag kom hem från jobbet.
Vi blev bortbjuda till grannarna på grillat och födelsedagstårta, så det blev sena timmen för mig kan man säga.
Lite extra trött imorse, men nu är jag på topp...:-)

Dom utlovade bilderna på garderoben kommer här...

Vi har ju som sagt inte jättestor yta att ha förvaring på i våran hall, så vi blev mer än nöjda när vi nu kan utnyttja minsta lilla vrå...


Hylla överst med korgar för mössor, vantar, halsdukar m.m


En sektion för galghäng och en sektion med krokar...


Även 5 frihängade krokar för att kunna utnyttja även det utrymmet...


Fyra krokar för nyklar på kortväggen...


Två djupa backar för tjocktröjor, regnkläder och skolväskor, och två rader för skor...

Äntligen ordning och reda i hallen!!
Känns skönt!!
På måndag kommer spegeldörrarna, sen är det helt klart.



Det andra projektet är min klädkammare.
Dom bilderna kommer senare, för nu måste jag draaaa....:-)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jättefint gumman, verkligen!!

Ungefär som jag tänkt mig min garderob också.



Spännande med din klädkammare också.



P & K

2011-09-11 @ 09:30:38
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Mamma

Jättefint! Ordning och reda gillar jag, var sak på sin plats. Kram mamma.

2011-09-11 @ 10:55:22
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

suupppper fint! Så mkt bra förvaring!!

2011-09-11 @ 12:59:58
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Jenny F

Underbart!! Smart med de där djupa backarna... Duktiga Ni är... =)



Kram kram

2011-09-11 @ 20:10:10
URL: http://forell.nu
Postat av: Cecilia

Jättefint! Men hur såg det ut innan??

2011-09-12 @ 17:35:26
Postat av: Cecilia

Skickade för länge sedan och frågade hur det såg ut innan....Undrar även vad det är för skärm på väggen, är det en tv??

2011-10-06 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0