Garderob.

Hallen börjar ta form...igen!!
Kimmen och jag tröttnade något enormt på alla skor som jämt låg över hela golvet, alla jackor som trängdes på lilla hatthyllan och överfulla korgar som man aldrig hittade något i.

Istället för att ha allt synligt så ska vi nu alltså ha en inbyggd garderob med spegeldörrar som döljer allt..:-)
Nu gäller det bara att tänka till ordentligt med inredningen, så man får bästa möjliga förvaring.
Jag har en lösning i huvudet som jag tror kommer bli bra, men har ni några bra tips som man bör tänka på så speak out...

(Den gamla hatthyllan sitter kvar, men det ska den inte göra sen.)
Min duktiga elektriker har fixat fina "spottar" också.
Jag tror det kommer bli toppenbra!!
Vad tror Ni??

Kommentarer
Postat av: Cattis

Det kommer bli svinsnyggt, såklart!

Och jag förstår er, med två barn blir det kaos.

Vi ska göra precis samma sak, fast vi köper en från Ikea.



Våran blir 200 cm bred så den blir ju som två enkla.

Jag ska ha en fast skohylla i den ena delen och i den andra en utdragbar. Och så hyllplan över skohyllorna, för korgar där barnen kan ta sina egna grejer. Och så två klädstänger med hyllor över. Typ.



Ska bli kul att se när det är klart!



Puss & Kram

2011-09-06 @ 06:21:44
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Det blir ju super!

Vi har inte ännu inrett vår garderob i hallen. BARA 3 år sedan vi flyttade in. SUCK!

Men det är nog för att man kan stänga igen och slippa se det.

Men det är också svårt att komma på bra förvaring..Men i höst, då ska vi också bli klara! =)



Kram

2011-09-06 @ 10:38:10
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0