Fräsch.

Åh så skönt, nu är man fräsch i håret igen.
Varma färger med ljusare slingor, jag är supernöjd...:-)
Bilder på håret får Ni se imorgon, idag bjuder jag på gårdagens outfit...


Idag har vi haft en ledig skön dag.
Började som sagt hos Linda i morse.
Efter frisörbesöket åkte jag och handlade lite, för att sedan åka hem och baka med barnen.
Jag har, som vanligt, dåligt samvete för att pojkarna har fått gå upp i tid på frita nu när jag börjat min utbildning, så idag strök jag allt i kalendern så dom kunde gå hem direkt efter skolan, och det uppskattades mycket...:-)
Theo hade valt ut vad han ville baka till sin födelsedag...Chokladmuffins och chokladsnittar.
Jag la till bullar också, så nu står dom på jäsning.

Hänga tvätt och fixa fredagsmys står näst på tur.
Och sen tror jag det blir en tidig kväll för mig, det känns som det nu iallafall...;-/

Kommentarer
Postat av: Cattis

Åh, min fina vän. Saknar dig. Tur att vi ses i veckan.

Du måste ha mera kjol på dig, sååå snyggt!!!



Puss

2011-09-24 @ 18:56:35
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0