24 September 2011.

Tre månader kvar till julafton!!
Shit, tänk vad mycket som ska hända på dom tre månaderna, utbildningen är klar, jag har börjat med kunder på salongen, vi har massor med födelsedagar att fira och så allt runt omkring förstås.
Jaa, den här hösten/vintern sitter vi inte sysslolösa direkt...

Men det är kul, jag är lycklig som får göra det här just nu!!

Nya hårfärgen!!
Ser "eldigare" ut än vad det är, och jag är såå nöjd :-)
Duktiga Linda på Salong Håravenyn, henne kan jag rekommendera!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Undrar om du fortfarande behöver nagelmodeller??

Lite sent kanske men frågar ändå.. Din blogg är supermysig!! Ha det!!

2011-09-24 @ 14:21:41
Postat av: Cattis

Väldigt väldigt fint!

Är så sugen på att klippa mig och tona eller nåt, men känner att jag inte riktigt har råd.

Det får vi ta sen när jag får ett jobb =)



Jag är så lycklig för din skull, och du är SÅ VÄRD att få göra detta just nu!



Puss

2011-09-24 @ 18:58:21
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Marie

Lovisa: Tack :-)

Jag har ganska många modeller nu, men skriv gärna ditt nr här i en kommentar (som såklart inte publiceras), så kan jag höra av mig till dig om det blir en lucka.



Tack för visat intresse iallafall...:-)



// Marie

2011-09-25 @ 09:10:06
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0