21 September 2011

Jobb idag, på det vanliga stället...hihi!!
Just nu funderar jag massor på hur jag kommer att lösa allting framöver, rent praktiskt.
Kommer jag kunna kombinera båda jobben på ett bra sätt, eller kommer jag känna att jag bara vill dela på mig och vara på båda ställena samtidigt...?!
Det känns ju väldigt rörigt nu i början, jag ska hinna träna mina x antal modeller innan slutprovet etc, men det för lösa sig.
Bara jag får sätta mig ner och skriva schema, boka in modeller och få allting uppskrivet på papper så vet jag att det kommer kännas bättre!!
Allting löser dig...:-)

Om jag bara slänger ut en fråga här lite enkelt.
Skulle Ni vara intresserade av att sitta modell, isåfall förmiddag eller eftermiddag?
Pris: 150:- (materialkostnad)



Topp - Åhléns, Halsduk - Gina Tricot, Byxor - H&M, Skor - Din Sko, Halsband - Present, Örhängen - H&M

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag skulle absolut kunna tänka mig att "modella" lite. Är gravid och känner mig sådär lagom tråkig :)så det skulle vara kul att "piffa" till naglarna lite. Har aldrig haft sånna naglar. Lycka till!

2011-09-21 @ 09:18:30
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vad roligt att du trots allt hinner blogga, blir lika glad varje gång det kommer ett inlägg.



Jag är en given modell, men det vet du ju.

Puss

2011-09-21 @ 09:48:13
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Anna Jedler

Hej Marie! Jag vill absolut absolut absolut =)). Eftermiddagar kan jag! Kör du hemma då eller på salongen?



Glad för din skull vad gäller allt!



Kram Anna

2011-09-21 @ 09:49:29
Postat av: Malin

Det löser sig säkert!!! Kommer bli finnemang!!! ;0)

O om du inte har modeller att göra naglar på så är jag inte sen med att ställa upp!! Heheheh!! ;0)



KRAM!!

//Malin

2011-09-21 @ 09:58:09
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Sandra

Jag skulle vara jätteintresserad av att sitta modell! Och för mig spelar det ingen roll om det är för eller eftermiddag!



Kram Sandra

2011-09-21 @ 10:21:40
Postat av: Sandra Lavendell

jag har alldrig gjort mina naglar men skulle bättre gärna sits modell för dig :) förmiddagar passar mig bäst i så fall :)

2011-09-21 @ 10:24:51
Postat av: Maria Persson

Absolut att jag skulle vilja vara modell. Jag har aldrig haft långa naglar så det skulle vara kul.

(Korta tråkiga naglar som aldrig haft nagellack)



Lycka Till i fortsättningen

2011-09-21 @ 10:45:55
Postat av: Pernilla

Hej, Jag skulle gärna vilja det, fredagar kan ja vilket som annars e de skola o då e de kvällar ojämna veckor :)hör gärna av dej till min mejl.

2011-09-21 @ 11:08:46
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Jag skulle jätte gärna vilja sitta modell! Jag kan förmiddagar ojämna veckor och eftermiddagar jämna veckor.

2011-09-21 @ 11:56:57
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gärna någon eftermiddag nästa vecka (inte torsdag).



Bara man får nerskrivet på ett papper vad som ska göras så man har överblick så brukar det fungera och med hjälp av familjen förstås :)!



Stolta mamma

2011-09-21 @ 14:20:23
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Jag kan absolut ställa upp som modell.. kan ju iprincip när som helst. bara jag har någon som kan ha Joline..

Men jag måste ju isåfall ta bort mina naglar som jag har innan..Men de skulle inte skada. Behöver byta till gele nu för mina naglar är nog förstörda av de här skitmaterialet..

Kram

2011-09-21 @ 15:37:29
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Vilden

Hej kusin!



Jag sitter gärna modell åt dig ifall du behöver folk att öva på (å så är jag lite nyfiken själv på att testa faktiskt :) Eftermiddag passar mig bäst.



Puss å kram

2011-09-21 @ 15:39:53
Postat av: Camilla Stjärne

Du är ju som klippt o skuren för det här jobbet!! :) Det kommer bli kanon! Du ska se att det styr upp sig när du kommer in i dina dagar lite mer.

Ser att du redan fått många modeller, men finns det plats så finns även jag 300m bort :)

Kramis

2011-09-21 @ 22:14:48
Postat av: Nyfiken

Vad heter gelématerialet som du arbetar med?

2011-09-21 @ 23:13:19
Postat av: Farbrorsan

Jättekul, jag är säker på att du kommer lösa framtidens problem – angenäma problem kanske rent av – med flaggan i topp och under full kontroll.

Fattas det manliga modeller är jag givetvis där för dig. Mina naglar behöver inte vara så vansinnigt långa, däremot behöver de vara praktiska, vore attans skönt att kunna slänga mina gamla skruvmejslar. Tummen för spårskruv, pekfinger som bitshållare (6 mm), långfinger för Philipsskruv, ringfinger för torxskruv, och dessa bör klara ett moment på ca 5 Nm. En pytteliten spackelspade för lillfingret kanske vore på sin plats. Självklart måste naglarna ha en isolationskapacitet för minst 400 VAC, och 110 VDC. ;-)

Lycka till med utbildningen, den fixar du lätt. Det är en ynnest i livet att få jobba med det man tycker är riktigt kul. NJUUT!!!



Många Kramar, M

2011-09-21 @ 23:53:33
Postat av: Carro

Hej Marie!! Jag vill gärna sitta modell jag också:-) gärna gällande förlägning:-) va länge sen jag hade riktigt fina naglar:-) kramar// Carolina

2011-09-22 @ 13:12:30
URL: http://Frokenelinan.blogspot.com
Postat av: Sara

Åhh jag har hittat in här via Sandra och skulle jätte gärna sitta modell, jag kan när som helst =)

Jag gjorde nagelförlängning när jag var gravid och tappade då naglarna hela tiden, så det skulle vara kul att se om dom sitter nu eller om jag helt enkelt inte kan ha långa naglar =)

Mvh Sara

2011-09-22 @ 21:57:41
URL: http://ssaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0