12 September 2011.

Måndag morgon, och jag vaknade på huvudvärk...:-(
Bättre start kan man ju få, men jag har tagit en tablett, så det borde släppa snart.

Heldag på jobbet väntar.
Man är ju alltid lite extra slut efter en arbetshelg, så jag känner mig lite mör i kroppen men det ska nog gå bra.
Idag ska vi göra om lite i butiken, och sånt är ju alltid kul att pyssla med.
Fixa, styra, ställa iordning och fylla på...jag ska nog få den här dagen att gå...:-)

Tack för era kommentarer förresten.
Usch, jag är usel på att svara eller kommentera tillbaka känner jag, men det hinns aldrig när man jobbar heldagar som jag har gjort nu.
Men jag ska bli bättre på det, och jag blir otroligt glad för Era!!

Puss!!



Skjorta - Gina Tricot, Leggings - Lindex, Boots (nya) - Din Sko, Halsband - present från barnen

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hoppas din huvudvärk gett med sig!

Kul med lite annat på jobbet än bara kassa och det vanliga =).



Tycker vi fått in ett bra flyt på att kommentera hos varandra. Oftast får jag ju bara från dig och det känns gött, du finns där i vått och torrt ;-)



P & K

2011-09-12 @ 20:58:49
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Wilmer och Joline

Svar: Promenad på onsdag blir super bra. samma ställe blir toppen att ses på. Klocka 9.10 ca.. =)



hoppas huvudvärken släppte och att du fick en bra dag på jobbet



kramar



2011-09-12 @ 21:36:26
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0