Vintertid.

Glöm inte klockorna ikväll/inatt/imorgonbittti!!
En timme extra att sova...skönt :-)

Imorse tog jag en välbehövlig och underbar sovmorgon.
Kl var 9:30 när jag gick upp, när hände det sist liksom.

Theo kom in kl 8 och frågade när jag skulle vakna.
Jag sa att jag gärna tog en sovmorgon, som jag längtat till så länge.
-Just det ja mamma, du är ju faktiskt ledig idag!!
Hihi sötis, hela familjen samlad en hel dag, mysigt!!

Vi har städat framsidan, tagit bort alla utemöbler, gamla blommor & krukor och sopat altanen.
Det ser så himla rent och snyggt ut när allt är undanplockat, härligt!!

På kvällen lagade Kimmen och jag plankstek för första gången.
Kul att fixa tillsammans i köket, det gillar jag.
Maten blev supergod, nästan så jag åt för mycket!!

Och till sist, kvällens höjdpunkt...SÅ MYCKET BÄTTRE!!
Äntligen säger jag, så himla bra, jag älskar´t!!
För mycket reklam bara, men annars helt strålande.

Såg Ni programet?


Kommentarer
Postat av: Cattis

Jajemen, det gjorde vi!!

Tyckte det var ett bra första program =)



Vi lagade också mat tillsammans, himla trevligt alltså!! Borde ske oftare.



Puss

2011-10-30 @ 06:24:26
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vi åt planka i fredagskväll och det var också länge sedan vi gjorde. Jättegott, tar lite tid men kul att göra ihop. Tyckte Lahles version av Just Nu var superbra, kommer att se alla program om jag kan.



Kram o puss från mamma

2011-10-30 @ 08:35:11
Postat av: cajsa

Klockan är tillbaka dragen!!!

Jag håller med dig ÄNTLIGEN "så mycket bättre" gillar oxå det programmet:)

hoppas du får en skön söndag

kram

2011-10-30 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0