Två modeller till...

I fredags tog jag emot två modeller till på salongen.
Först ut var Cattis...

På henne filade jag till formen på naglarna och förstärkte med Luxio-gelén.
Jag bara älskar den färgen!!

Vid lunchtid kom Malin, och på henne gjorde jag en förstärkning med gelé och la silverglitter längst den fria randen...

Träning ger färdighet, och jag har lååångt kvar!!
Man kommer på nya saker hela tiden som man skulle kunna gjort annorlunda.
Men skam den som ger sig, jag har ju trots allt bara hållt på i 2 veckor...:-/

Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser jättefint ut Marie, du är ju jätteduktig! Det känns bra att du säger att det är lika kul som man vill att det ska vara hehe :) Jag kommer jobba med Lilly nails som de har på skolans salong, men det kan bli så att jag byter i framtiden, det ser bra ut, men jag vet ju inte hur det är att arbeta med. Vad har du? Akzents?

Kram Erika

2011-10-02 @ 10:44:42
URL: http://erikaochgbg.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jag tycker du är jätte duktigt, dom ser super fina ut! =)

2011-10-02 @ 21:18:27
Postat av: Lillemor

Snyggt!

Jag tycker det ser bra ut här ifrån =) Och som du skrev så har du ju bara hållt på i 2 veckor. Ha de bra och lycka till. Kram

Postat av: Cattis

Åh men titta på mina fina naglar...hi hi.

Jag lånar den till min blogg.



Och det är helt sjukt vad jag är ovan vid att de är så hållbara, jag vågar typ inte peta tänderna för att jag är rädd att "lacket" ska lossna...ha ha. Som det gör annars liksom. Det här sitter ju som berget =)



Ja syrran ska också utbilda sig till detta nu, såg att du varit inne och läst det =). Hon har ju velat det länge och nu har hon hittat en bra skola verkar det som. Svårt att kombinera när man pluggar annars.



Puss & Kram

2011-10-03 @ 13:22:13
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0