Mera naglar...

Idag har jag haft utbildning.
Vi lärde oss förlängning med fransk manikyr och förlängning med permanent färg.

Hmm, svårt...men ändå inte.
Trodde nog att det skulle vara klurigare!!
Men iofs, det är skillnad på att göra EN nagel mot att göra TIO liksom.
Undra när man känner att alla tio blir 100% bra...

Vilket fall som helst.
Efter utbildningen gick jag till salongen där jag tog emot Anja som modell.
Hon har väldigt fina naglar själv, så jag gjorde en förstärkning med glittertippar.
En nagel hade gått av, så den förlängde jag en bit (tur att jag precis hade lärt mig det...hihi).

Jag blev nöjd, skapligt iallafall, och jag tror Anja blev det också.
Hon har aldrig haft material på naglarna förut, så det kommer nog kännas ovant för henne ett tag framöver...


Kommentarer
Postat av: Fia

Jätte fina =)

2011-10-03 @ 21:16:37
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Anna

Du är redan så hiiimla duktig Marie! Jag jätteimponerad av dig.

Jag längtar tills det är min tur. :-) Puss.

2011-10-03 @ 22:20:26
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Ja visst, det är bara att du hör av dig om/när du behöver ha en modell =)

Ha de bra o tack för grattiset. Kram

Postat av: Erika

Va fiint det blev! Det låter bra att det va lite lättare än du trodde med förlängning! Hur går det att lägga fransk då? Är det svårt?

De va väldigt fint med glitter!

Kram Erika

2011-10-04 @ 10:47:57
URL: http://erikaochgbg.blogspot.com
Postat av: Anja

Dom blev jättefina!

Dock lite ovant....

Blir nog att testa franskt och pärlor när du har lärt dig det :-)



2011-10-04 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0