Höstmarknad.

Idag har vi haft en härlig åka-omkring-dag!!
På förmidda´n var min svägerska och jag på en mysig liten höstmarknad här ute i Krokek.
Det fanns hur mycket fint som helst, och jag fick med mig två fina saker hem...


När jag kom hem därifrån var alla grabbarna klara för färd in till stan.
Vi kollade lite i affärer, för att sedan åka vidare till svärföräldrarna och äta lunch, äkta italiensk lasagne...Mmmm!!

Mätta och belåtna styrde vi bilen hem igen, med ett litet stopp vid Blomsterlandet.
Jag köpte jättefina stora färgstarka ljung och några vita växter som jag har planterat i en stor kruka på framsidan.

Jag är så nöjd med den här helgen!!
Vi satt upp små "mål" som vi skulle hinna göra, och vi gjorde dom flesta av dom!!

Nu är jag sugen på att åka till salongen imorgonbitti och fortsätta mitt skapande där.
Några nya och några återbesök står på schemat imorgon, och på kvällen väntar kalas för bästaste finaste systersonen Robin som fyller 8 år!!


Hoppas Eran helg varit till belåtenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0