1 Oktober 2011

Gomorron!!
Nu är vi inne i oktober, och det är en helt otrolig värme ute.
20 grader...är det vettigt...?!
Vettigt eller inte, skönt är det iallafall.
Tyvärr får jag inte njuta nämnvärt av det, för jag ska jobba idag.
Extra denna lördag, nja...hade nog hellre varit ledig, känns som jag skulle behöva det nu...

Som Ni förstår rullar dagarna iväg med en väldig fart.
Igår var jag på salongen kl 8:30, och slutade på Din Sko kl 20:00.
Så ser dom flesta dagarna ut nu, därav denna frånvaro härifrån.

Men jag kämpar på, och kommer att uppdatera såfort jag får tillfälle.
Jag har två nya nagelbilder som jag tänkte bjuda på ikväll...;-)

Nu är det frulle med mina pojkar!!
Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Va fin du är jämt Marie! Alltid så fina kläder på dig och ser så tjusig ut på alla kort, har du aldrig en dålig dag människa?!!:-)



Hoppas du får en trevlig helg fast du får jobba lite.

Kram Carro

2011-10-01 @ 16:38:01
URL: http://frokenelinan.blogspot.com
Postat av: Cattis

Du är så duktig min vän, och du kämpar så bra!

Försök att ta det lugnt när det går...om det går.

Ta ett bad och varva ner.



Puss & Kram

2011-10-01 @ 21:16:14
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0