Tusen tack!!

Ni är för söta!!
Tusen tack för alla grattishälsningar här, på Facebook och via sms.
Jag blir så glad över allt snällt ni skriver, det betyder såklart massor!!

Puh, jag vet knappt vart jag ska börja.
Den här dagen känns lite "luddig" eller hur jag ska uttrycka mig...va hände liksom!!
Jag har varit så nervös, både för det teoretiska provet och det praktiska provet.

Medans jag satt med min modell och gjorde det praktiska provet fick jag reda på att jag klarat det teoretiska.
Stor lättnad!!
Nagelförlängningen med fransk manikyr flöt på bra, jag klarade tiden med 15 minuters marginal.
Läraren kom och bedömde, vände och vred, kände och tittade.
Efter en stund kom dom där orden jag längtat att få höra...
"-Fint, du är godkänd!!"

Wieee, jag ville helst av allt bara skrika rakt ut!!
Tänk, allt började som en dröm i somras och nu sitter jag här som
Diplomerad nagelterapeut!
Det tar ett tag att smälta!!

Mitt fina diplom står på hyllan vid min plats på jobbet.
En fin ram ska inhandlas, sen ska den prydligt hängas upp, så jag lätt kan se den!!

Idag är jag lycklig!!
Idag är jag stolt över mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Är så glad för din skull =)

Du är såå värd allt detta för den fina fina människa som du är!



Tänk att du vågade göra allt detta?!! Det är härligt med modiga människor och du ska med all rätt känna dig stolt. Som en tupp =).



Puss & Kram från din stolta vän

2011-11-15 @ 22:32:07
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: lotta fredriksson

Ett superstort Grattis gumman :)Härligt att läsa att du faktiskt är stolt över dig sj:)) Det ska du absolut vara du är JÄTTEDUKTIG :)Förresten vilket underbart kort på dig!! Du är supersnygg <3 Kraaam

2011-11-15 @ 22:43:56
Postat av: Anna

Du är grym! Stort grattis igen min fina syster! <3

2011-11-15 @ 23:35:09
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Josephine Eriksson

Vill också gratta, underbart när man följer sina drömmar och faktiskt förverkligar dem, visst känner man sig så underbart levande då!? Jättelycka till och med tiden blir jag förmodligen en ny kund till dig ;)!

2011-11-16 @ 09:04:58
Postat av: Linda

Stolt över dej gumman. Måste vara en helt underbar känsla. Kram min vän.

2011-11-16 @ 16:36:44
Postat av: cajsa

ohhh va härligt!!! bra kämpat Marie:) !!!

GRATTIS och stor kram till dig

2011-11-17 @ 15:58:08
Postat av: emmas

GRATTIS

2011-11-22 @ 18:32:34
URL: http://emmasbloogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0