Gomorron söndag.

En lugn och skön morgon, och lite tid för bloggen...härligt :-)
Det är min arbetshelg och jag ska snart iväg till jobbet.
Alla killarna sover, och jag har egentid!!

Dagarna rullar på och jag känner att jag har fått in lite rutin i mitt nya heltids-arbetande liv....hihi.
Det gäller att vara effektiv dygnets vakna timmar, och självklart kunna lägga allt åt sidan och bara koppla av någon gång ibland.
Som den här veckan, när Lucas och Theo har haft lov, har jag varit ledig onsdag och torsdag.
Så himla skönt, och så mycket jag uppskattade ledigheten, vilket jag inte gjorde förut.
I onsdags hade mamma tagit lite semester, så då var hon här hos oss.
Vi åt lunch, gick en sväng i Djurparken, fikade och så hjälpte hon mig med min bokföring (som är krångligt, krångligt tycker jag...).
Och i torsdags åkte pojkarna och jag till min mormors och min farbror Anders grav och tände ljus.
Sen spenderade vi dagen hos min farmor och farfar, så mysigt!!
Lite vemodigt dock, eftersom deras hus nu är till salu och dom kommer att flytta in till stan.
Man har mycket minnen från älskade "landet", så det var skönt att få komma ut dit och bara vara en sista gång...:-/

Nä, nu måste jag gå!!
Hoppas Ni får en trevlig söndag!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Skönt för dig med lite egentid när grabbarna ligger och snusar.

Jag har ju haft egentid hela helgen men guud så skönt det var att komma hem i går!



Åh, ska de sälja huset nu. Tråkigt, men hoppas de kommer trivas i stan och tycka det nya livet blir skönt.



Puss & Kram

2011-11-07 @ 09:45:08
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej! Sofie heter jag & är 19 år. Behöver du fortfarande nagel modeller? Jag är väldigt intresserad isåfall. Har länge velat göra naglar, men har inte blivit av pga skola/jobb där det inte passar sig. Men nu så, nu kan jag!

2011-11-08 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0