Ensamma.

Va lugnt och tyst det är i huset!!
Båda pojkarna har följt med moster hem, dom ska sova över där.

Man tänker att det är skönt att få en "ledig" dag från barnen ibland, men shit va konstigt det känns.
Man liksom saknar dom direkt när ytterdörren slår igen...:-/
Dom kommer ha superkul där borta i Smedby och jag och Kimmen ska bara rå om varandra...:-)

Nej, faktiskt inte förresten!!
Vi ska ha besök ikväll, Martina kommer hit.
Kimmen ska snart till affären och inhandla ingredienserna till kvällens middag...plankstek...:-)
Elden från braskaminen värmer huset, ljusen är tända, bra musik ljuder ut ur högtalarna och jag är på bra humör!!
"Så mycket bättre" kl 20:00 är det också!!
Härligt...:-)

Bjuder på en bild från fotograferingen i Stockholm...

Jag bläddrar ofta igenom dom och känner mig lycklig över att jag har denna underbara tjej vid min sida, ALLTID!!

Kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste !!!!

kram

2011-11-12 @ 19:57:48
Postat av: Anna

Åh, jag känner lika dant! <3



Det har gått jättebra med barnen här hemma. Nathalie och Theo har knappt märkts. De har pärlat... =) Jag vet inte hur många pärlplattor jag har strykt. =)

Robin och Lucas har spelat.... och lekt Karate Kid. =/ Du kan ju tänka dig ljudnivån =)... men det har gått bra. =)

Det är så mysigt att få rå om "mina" fyra barn på samma gång. =)

Tack igen för att du klippte Robin och Nathalie. Dom blev så fiiiina! <3



Hoppas ni hade en trevlig kväll!

JAG ÄLSKAR DIG!

Puss. <3

2011-11-13 @ 01:54:05
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vilken härlig kväll!!

God mat, goda vänner och bra tv-program, lovely!!



Fina ni är på kortet, kan tänka mig att du har många godbitar. Skönt att alltid ha sin syster där ♥.

Och jag är glad att jag har dig som vän =)



Puss & Kram

2011-11-13 @ 13:04:41
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0