Summer Nails.

Igår stod dom och plockade upp "Depends" nya sommarfärger när jag kom in på Cubus.
Jag fastnade speciellt för detta, som jag knep direkt...

Ljusaprikos, somrigt och fräscht!!

Jag är förövrigt startklar för att åka in och jobba!!
En extratid är det, så imorgon är jag ledig igen...:-)

Killarna är hemma och laddar upp iför Eurovision Song Contest ikväll.
Theo vid frukosten imorse...
-"Saade kommer inte vinna om han ska sjunga "Popular", det är bättre han sjunger nått annat, nått bättre..."
Hahaha...om han visste vilka förberedelser som låg bakom en enda låt...
Jag håller iallafall tummarna för att det går bra för Saade ikväll!!




Kommentarer
Postat av: Anna

Fina ni är! ♥

Lilla Theo... Vad rolig han är. =)

Jag berättade det där för Robin, han höll med Theo fullständigt och tyckte det var bra sagt. =)

Ses i möra!

Puss

2011-05-14 @ 13:29:00
URL: http://pysselannas.blogg.se/
Postat av: Erika

SÅÅÅ himla fina ni är tillsammans<3

2011-05-14 @ 20:47:12
Postat av: Fia

Marie du är så sjukt snygg så jag får en tår i ögat! Modell!!!!

2011-05-14 @ 23:19:33
Postat av: Cattis

Pudding är vad du är!!!

2011-05-16 @ 07:09:30
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0