Orka...

...vara trött jämnt!!
Jag känner mig aldrig pigg, va är det här...:-(
Dock verkar det som "sömnsjukan" har slagit till på många av oss, var och varannan går och jäspar ju för tiden tycker jag...!!

Jag ska iallafall fylla på energiförådet genom att träffa min kära syster på lunchen :-)
Och innan dess blir det bra musik i bilen in till stan, där har vi också en verklig energiboost!!

Flera bra tips på hur man fyller på energiförådet tages tacksamt emot...:-)




Blus/Linne - Gina Tricot, Jeans - Cubus, Skor - Din Sko, Ring - H&M, Halsband - Glitter (för lääänge sen...;-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Skulle vara roligt om du skriver oftare vart du har köpt dina kläder :) Du har jättefin stil. Så man blir så nyfiken! kram

2011-05-26 @ 13:59:04
Postat av: Jenny Forell

Hej hej! =)



Jag fortsätter att flagga för Blutsaft. Äckligt värre men sååå effektivt. Finns väl ute hos dig i närheten i ngn hälsohandel eller inne på ICA! Kör en flaska, jag lovar, den trollar bort den där tröttheten som säkerligen beror på brister i kroppen. Solen och våren tar ju rätt mycket på/av oss och efter en lång och mörk vinterperiod så behövs lite påfyllning.

Och ditt hår....I lööve it! Lyxkänsla med lite lockar.



Ha en härlig helg för det är ledig helg för dig va?? =))



Kram kram

2011-05-27 @ 08:27:03
URL: http://forell.nu
Postat av: Marie

Karin: Nu blev jag smickrad, tack så mycket...:-)

Självklart ska jag bättra mig på det, rent slarv av mig...



// Kram Marie.

2011-05-27 @ 08:48:04
URL: http://sabos.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vilket bra tips Jenny.

Klart bra att dricka även när man inte är gravid ;-).

Och jag tycker faktiskt inte att det är sååå äckligt. Gott kanske är en överdrift men helt ok.

Ska jag komma ihåg till trötta tider!!



2011-05-27 @ 10:19:16
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0