Måndag.

Gomööra!!
Ny vecka igen, då!!

Alla mina pojkar har farit iväg, så nu är det bara jag som ska bli färdig för avgång...:-)
Jag öppnar butiken idag, och det betyder att jag slipper jobba kvällen, vilket i sin tur betyder att jag kan följa med Lucas på fotbollsträningen ikväll :-)
Jag hoppas på uppehåll och sol, för jag räknar med att få njuta i min brassestol den timmen...hihi!!

Nu på morgonen kommer jag få kärt besök i butiken.
Min farmor och farfar kommer med färdtjänst, från Vikbolandet, för att handla skor åt farfar...hur sött är inte det!!
Det var ganska länge sen jag träffade dom, så jag ska passa på att krama om dom riktigt ordentligt...:-)

Ha en fin dag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Stjärne

Mysigt att få krama om farmor o farfar lite på arbetstid :)

Nu längtar jag efter att ses igen!! Way to länge sen :) Återkommer med förslag i veckan, jobbar du många kvällar??

Kramis

2011-05-23 @ 09:36:37
URL: http://stjarne.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh, det är nästan så jag vill åka in och vara med och kramas lite. Nu när jag själv inte har någon mor- eller farförälder kvar så är jag som tokig i små gummor och gubbar =)



Hoppas att din farfar hittar några riktigt sköna skor.



Puss & Kram

2011-05-23 @ 10:36:50
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ååå va fin du är i håret! Ny slingad? =) Hur gör du för att få håret sådär perfekt vågigt? Sen är jag också intresserad vart du köpt blusen. //Sandra

2011-05-23 @ 12:59:55
Postat av: Annica

Fin blus/tunika, vart har du köpt den?

Ha en skön stund i brassestolen :-)

2011-05-23 @ 15:31:52
Postat av: Marie

Sandra: Tack, tack...:-)

Håret är nyfärgat faktiskt, har tröttnat lite på slingor och denna ständiga utväxt man har, så jag har valt en enklare variant som man lätt fixar hemma själv...:-)

Håret är lockat/vågat med en vanlig plattång.

Jag brukar göra ganska så "lösa" lockar som sedan hänger ut sig lite...typ...;-/

Blusen är köpt på Gina, för ca 2 år sedan.



// Kram Marie



Annica: Tack :-) Blusen är som sagt köpt på Gina Tricot, dessvärre för ca 2 år sedan, så den finns inte kvar nu tyvärr...

Det blev inget med brassestolen...haha. Jag fick nöja mig med en parkbänk i blåsten...;-)



// Kram Marie

2011-05-23 @ 23:57:19
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0