11 Maj 2011

Tisdag idag, nej onsdag är det visst...
Halva arbetsveckan har gått efter den här dagen, härligt :-)

Jag kör heldag idag.
Det är skumt det där, heldagar går oftast fortare än när jag bara jobbar eftermidda`n.
Man är liksom inställd från början att man har många timmar framför sig, och då bara svischar dagen förbi!!
Inte mig emot...:-)

Theo är överlycklig, jag lyckades rota fram hans kepsar nu på morgonen.
Nu är vinterkläderna nerpackade läängst in i garderoben, och korgarna på hatthyllan har bytt innehåll, från mössor och vantar till kepsar.
Nu är sommaren här!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja vad härligt det är att byta innehåll i de korgarna, jag har inte gjort det än. Men jag ska. Snart. Ha ha.



Nu ska jag ut och rensa ogräs :-)



Puss min vän

2011-05-11 @ 11:01:52
URL: http://minajochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0