Trött!!

Hmm, hur tänkte jag nu...:-/
Klockan är 8 och jag är färdig att åka...!!
Jag hade kunnat sova en timme till när klockan ringde, men jag ställde den extra tidigt ifall jag skulle varit svårväckt (vilket jag inte var)...

Jag känner hur ögonen grusar sig, och egentligen borde jag gå upp och droppa i lite "Clear Eyes" för att inte helt se ut som "dagen efter"...*jäsp*!!


Nu kom liten Totte ner från trappen också.
Han ska på fotbollsträning för första gången idag, som han har längtat!!
Synd att jag kommer missa det, men Kimmen har lovat att filma, så det ska bli kul att se...:-)

Nähepp, kanske ska fixa lite frulle då!!
Ha en fin dag!!



Topp - Gina Tricot, Byxor - Cubus, TextilBoots - Din Sko

(Just det, förresten...jag tog dom röda byxorna igår...hihi)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Min gissning var fel asså...men jag tänkte det sen att du säkert tog de röda för det var rött i skorna =)



Trött är jag med i dag...jääääsp.

Jobbigt med dessa sommar- och vintertider som ställer till det.



Kramis

2011-03-27 @ 19:00:25
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej! Jag läser din blogg varje dag men jag är inte så flitig på att kommentera. Jag har för mig att du har gjort armbandet själv som du har på dig. Jag trär också med pärlor och undrar var du har köpt dom stora vita kulorna? Hur många pärlor går det runt din handled? Toppen är jättesöt! Var det nyligen du köpte den på Gina? Ha en bra dag! Nu jag ska åka till jobbet. // Lina

2011-03-28 @ 06:20:53
Postat av: Marie

Hej Lina!!

Tack för kommentaren, va kul att du läser min blogg...:-)

Det stämmer att jag gjort armbandet själv av pärlor som jag fick när jag köpte ett halsband på H&M i vintras.

Till mitt armband gick det åt 10 st stora pärlor och 9 pyttesmå (som sitter emellan dom stora).



Toppen köpte jag för bara någon månad sen tror jag, så den finns kvar i butik.



Ha en toppenbra dag du med...:-)



// Kram Marie

2011-03-28 @ 11:10:10
URL: http://sabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0