Måndag.

Och ny vecka igen...:-)
Den här veckan går vi över till April månad och det innebär ju att det snart är påsk, härligt...:-)

Jag och Theo ska alldeles strax åka.
Theo ska till förskolan och jag ska luncha med mamma och Anna innan jobbet!!

Gaah...hemska utväxt!!
Jag funderar på att bli brunhårig igen, jag är så trött på det här...:-(

Vad tycker Ni, blond eller mörk...?!



Tunika - Cubus, Jeansväst - ärvd av mamma, Leggings - Cubus, Tygskor - Din Sko, Armband - KappAhl, Örhängen - Glitter

Kommentarer
Postat av: Cattis

Varför inte mörk nu ett tag??!!

Jepp, det röstar jag för.

Så fint när man blir solbränd också!



Puss o Kram



Ps. Hur ser nästa vecka ut? Lite Sushi kanske?

2011-03-28 @ 11:13:25
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej! Tack för ditt svar på min kommentar i morse :) Jag tycker du ska fortsätta att vara blond. Vi närmare oss sommaren så kan du bli brunett till hösten :) Jag är själv blond som jag fixar hos en frisör. När jag har gjort slingor dom senaste gångerna har vi gjort en glansvaskning efter att tvättat ur slingorna. Man bleker då även resten av håret men inte lika mycket som slingorna. Det är himla "fiffigt" för då blir inte utväxten så markant. Jag klarar mig länge och får göra nya slingor ca var fjärde/femte månad. Det kan hända att du är mörkare än mig men det är iaf ett tips. Kram // Lina

2011-03-28 @ 14:52:14
Postat av: Jessie

Hej! Jag tycker du ska behålla ditt blonda, i alla fall över våren och sommaren. Tycker det är så fint till en fräch solbränna.

2011-03-28 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0