Inte alltid sams...

Vi har haft en riktig garage-rensar-dag idag!!
Underbar känsla när Kimmen körde iväg till returpunkten med fullt släp...skönt!!
I garaget hittade jag bl a två kartonger fulla med div minnen, så som kärleks-brev, dagböcker, foton, anteckningsböcker och dikter m.m

Herregud, är det verkligen jag som har skrivit allt det där!!
Jag var nog en ganska så vilsen själ där under några år kan jag känna...
Så skönt att dom åren är förbi...Phuuuu!!

Dock har ju alltid syrran och jag stått varanda nära, vi har hållt ihop under alla år
(förutom en sommar när hon fick för sig att bryta sig loss och ungås själv med några kompisar, tji fick hon, jag kan vara ett plåster...tro mig...hihi...:-)

Vilket fall som helst.
Hur tajta man är, så blir man såklart osams mellan varven.
Och jag skrattade högt när jag hittade detta brev idag...

Haha...kul att hon skrivit under med Anna L.


Min fina syster!!
Inte har väl jag nypt dig nångång...*fniss*...:-D


Kommentarer
Postat av: cajsa

HIHIHI så gulligt!!! men Marie nypas får man INTE göra ;)

ÖNSKAR DIG EN TREVLIG VECKA ! KRAM CAJSA

2011-03-20 @ 17:44:17
Postat av: Marita

Vilka minnen! Kan ju inte tänka mig att ni varit osams speciellt ofta. Men svart på vitt kan ju vara bra att spara för framtiden :)

2011-03-20 @ 20:09:12
URL: http://tussemaja.blogspot.com
Postat av: Tess

Ja de är så himla roligt när man hittar massa minnen från när man var yngre.. Jag kan knappt tänka mig ibland att jag själv skrev vissa saker, men man förändras ju :)

Hoppas ni haft en bra helg. Kram

2011-03-20 @ 21:04:38
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Cattis

Åh herregud vad söta ni är på fotot.

Sötaste tvillingarna ever!!!



Och sötaste brevet. Anna L liksom, inte syrran utan Anna L =) Jag har också sparat alla mina dagböcker och brev. Underbara minnen.



Puss o Kram

2011-03-20 @ 21:50:37
URL: http://minajochjag.blogspot.com
Postat av: Hanna Gåverud

Haha, jag dööör så roligt!

Puss

2011-03-20 @ 22:13:11
Postat av: Mamma

Va kul med gamla lappar, gick igenom ett par boxar med gamla papper och hittade små lappar med meddelanden från dig och Anna, jättekul att ha! Undrade om vi alltid hade "lappmetoden" för det var många lappar. Osams blir man lätt med dem som man älskar och bryr sig om, det är en trygghet att man ska kunna vara ärlig och säga vad man tycker.

På bilden är ni väldigt lika varandra men jag ser vem som är vem, kanske gissningstävling?



Kram mamma

2011-03-21 @ 08:06:22
Postat av: Anna

Hahaha... Så jäkla roligt. Jag älskar alla små lappar man hittar sen förr. Dom är underbara. =)

Min fina syster, vi har väl aldrig bråkat. ;-)

Puss.



2011-03-21 @ 08:17:03
URL: http://pysselannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0